Návrh a aplikace interaktivních zeměpisných cvičení ve výuce regionální geografie na ZŠ – Filip ROM
Filip ROM
Bachelor's thesis
Návrh a aplikace interaktivních zeměpisných cvičení ve výuce regionální geografie na ZŠ
Designing and application of interactive geographical exercises in the elementary school geography
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím interaktivních cvičení formou blended learningu. Práce ověřuje předpoklady pomocí pedagogického experimentu a dotazníkového šetření. Pedagogický experiment porovnával dvě skupiny žáků základní školy a jeho smyslem bylo zjištění, zda opakování formou interaktivních cvičení má kladný vliv na zvýšení znalostí a také to, zda žákům tato forma opakování vyhovuje více než …moreAbstract:
This thesis deals with using of interactive exercises by blended learning. Some assumpitons are verified in a questionnaire and in a pedagogical experiment.The experiment compared two groups of basic school pupils. Its aim was to find out whether revising is useful by using of interactive exercises . Whether it leads to better knowledge and whether the pupils like this method more than the traditional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Markéta Pluháčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROM, Filip. \textit{Návrh a aplikace interaktivních zeměpisných cvičení ve výuce regionální geografie na ZŠ}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/qhai7q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROM, Filip. Návrh a aplikace interaktivních zeměpisných cvičení ve výuce regionální geografie na ZŠ. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Natural Science Studies / Geography in Education
Theses on a related topic
-
Využití interaktivních cvičení ve výuce chemie na základní škole
Monika Pólová -
Interaktivní výuka tématu Vodní provoz rostlin ve výuce biologie na středních školách
Lenka PETRÁŠKOVÁ -
Inovace výuky matematiky na 2. stupni ZŠ za pomoci interaktivní tabule a interaktivních cvičení
Jakub ROMBA -
Interaktivní příklady pro cvičení základů matematiky
Lucia Štubňová -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Learning Strategies for Introverted Learners Aimed at Online Learning
Kateřina Muchová -
E-LEARNING: In-class and on-line learning materials and their influence on pupils' motivation and engagement
Eva Martin -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná