Změna politického marketingu při prezentaci lídra během předvolební kampaně Smer-SD v letech 2016 a 2020 – Adéla Kolouchová
Adéla Kolouchová
Bachelor's thesis
Změna politického marketingu při prezentaci lídra během předvolební kampaně Smer-SD v letech 2016 a 2020
The Change of the Political Marketing Within the Leader Presentation During the Campaing Smer-SD in 2016 and 2020
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje změnu prezentace lídra strany Smer – sociálna demokracia před volbami 2020 oproti období před volbami 2016. Teoretická část je zaměřena na personal branding a jeho využití v politickém marketingu. Praktická část analyzuje vyobrazení lídra kampaně v období čtyř měsíců před volbami až do data samotných voleb. Zdrojem dat jsou příspěvky na oficiálním facebookovém profilu strany …moreAbstract:
The bachelor's thesis analyzes the change in the presentation of the leader of the party Smer – sociálna demokracía before the 2020 elections compared to the period before the 2016 elections. The theoretical part is focused on personal branding and its use in political marketing. The practical part analyzes the imageof the campaign leader in the period of four months before the elections until the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14041
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2023
- Supervisor: Mgr. Petra Vodová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Sylvie Bláhová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLOUCHOVÁ, Adéla. \textit{Změna politického marketingu při prezentaci lídra během předvolební kampaně Smer-SD v letech 2016 a 2020}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/qhdbx3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 1. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Politologie / Politologie
Theses on a related topic
-
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Vliv influencerů na podnikání a jejich využití pro marketingovou kampaň na sociálních sítích
Annie Petrová -
Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy
Lucie Zlámalová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Zhodnocení účinnosti charitativních kampaní na sociálních médiích
Josef Edelmann -
Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding
Nikola MALÁ -
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
Josef Andres -
Vliv spolupráce s influencery na marketing na sociálních sítích společnosti
Diana Hlaváčová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
27/1/2023
Kohout, J.
27/1/2023