Změna politického marketingu při prezentaci lídra během předvolební kampaně Smer-SD v letech 2016 a 2020 – Adéla Kolouchová
Adéla Kolouchová
Bakalářská práce
Změna politického marketingu při prezentaci lídra během předvolební kampaně Smer-SD v letech 2016 a 2020
The Change of the Political Marketing Within the Leader Presentation During the Campaing Smer-SD in 2016 and 2020
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje změnu prezentace lídra strany Smer – sociálna demokracia před volbami 2020 oproti období před volbami 2016. Teoretická část je zaměřena na personal branding a jeho využití v politickém marketingu. Praktická část analyzuje vyobrazení lídra kampaně v období čtyř měsíců před volbami až do data samotných voleb. Zdrojem dat jsou příspěvky na oficiálním facebookovém profilu strany …víceAbstract:
The bachelor's thesis analyzes the change in the presentation of the leader of the party Smer – sociálna demokracía before the 2020 elections compared to the period before the 2016 elections. The theoretical part is focused on personal branding and its use in political marketing. The practical part analyzes the imageof the campaign leader in the period of four months before the elections until the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14041
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. Petra Vodová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Sylvie Bláhová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLOUCHOVÁ, Adéla. \textit{Změna politického marketingu při prezentaci lídra během předvolební kampaně Smer-SD v letech 2016 a 2020}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Filozofická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/qhdbx3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 1. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Vliv influencerů na podnikání a jejich využití pro marketingovou kampaň na sociálních sítích
Annie Petrová -
Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy
Lucie Zlámalová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Zhodnocení účinnosti charitativních kampaní na sociálních médiích
Josef Edelmann -
Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding
Nikola MALÁ -
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
Josef Andres -
Vliv spolupráce s influencery na marketing na sociálních sítích společnosti
Diana Hlaváčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
27. 1. 2023
Kohout, J.
27. 1. 2023