Lucie Řezáčová

Diplomová práce

Marketing značky Gambrinus

Marketing of Gambrinus´s Brand
Anotace:
Tématem této diplomové práce je marketing značky Gambrinus. Hlavním cílem je zhodnocení vnímání značky spotřebiteli a navržení zlepšení v oblasti propagace piva značky Gambrinus radler. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska. Jsou zde definovány základní pojmy marketingu, jednotlivé prvky marketingového mixu, definice značky, konkurence a marketingového výzkumu. Následuje seznámení …více
Abstract:
The theme of this diploma's thesis is the marketing of the brand Gambrinus. The main objective is to appreciation the perception of the brand to the consumer and to propose improvements in the promotion Gambrinus beer radler. The theoretical parts define the theoretical starting point. There are defined a basic concepts of the marketing, individual factors of the marketing mix, definicion of brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Václav Švec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses qhi7nb qhi7nb/3
13. 4. 2015
Složky
Soubory
Mach, J.
13. 4. 2015
Mach, J.
13. 4. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.