Lucie Řezáčová
Diplomová práce
Marketing značky Gambrinus
Marketing of Gambrinus´s Brand
Anotace:
Tématem této diplomové práce je marketing značky Gambrinus. Hlavním cílem je zhodnocení vnímání značky spotřebiteli a navržení zlepšení v oblasti propagace piva značky Gambrinus radler. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska. Jsou zde definovány základní pojmy marketingu, jednotlivé prvky marketingového mixu, definice značky, konkurence a marketingového výzkumu. Následuje seznámení …víceAbstract:
The theme of this diploma's thesis is the marketing of the brand Gambrinus. The main objective is to appreciation the perception of the brand to the consumer and to propose improvements in the promotion Gambrinus beer radler. The theoretical parts define the theoretical starting point. There are defined a basic concepts of the marketing, individual factors of the marketing mix, definicion of brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Product, Marketing research and Development of “Vinylook” mobile application
Jana Ljubinkovic -
Marketing Research for Specific Product
Ota Gärtner -
English-speaking country as a marketing product
Diana Chertkoti -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Aneta MATĚJKOVÁ -
Návrh komunikační kampaně pro nový produkt na trhu
Anna TOROSIAN -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses qhi7nb qhi7nb/3
13. 4. 2015