Lucie Řezáčová
Master's thesis
Marketing značky Gambrinus
Marketing of Gambrinus´s Brand
Abstract:
Tématem této diplomové práce je marketing značky Gambrinus. Hlavním cílem je zhodnocení vnímání značky spotřebiteli a navržení zlepšení v oblasti propagace piva značky Gambrinus radler. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska. Jsou zde definovány základní pojmy marketingu, jednotlivé prvky marketingového mixu, definice značky, konkurence a marketingového výzkumu. Následuje seznámení …moreAbstract:
The theme of this diploma's thesis is the marketing of the brand Gambrinus. The main objective is to appreciation the perception of the brand to the consumer and to propose improvements in the promotion Gambrinus beer radler. The theoretical parts define the theoretical starting point. There are defined a basic concepts of the marketing, individual factors of the marketing mix, definicion of brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Product, Marketing research and Development of “Vinylook” mobile application
Jana Ljubinkovic -
Marketing Research for Specific Product
Ota Gärtner -
English-speaking country as a marketing product
Diana Chertkoti -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Aneta MATĚJKOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
Zuzana Pyšová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights