Metodické listy pro výuku dějin umění v rámci výtvarné výchovy na Gymnáziu Břeclav – Bc. Denisa Solaříková
Bc. Denisa Solaříková
Diplomová práce
Metodické listy pro výuku dějin umění v rámci výtvarné výchovy na Gymnáziu Břeclav
Methodical Sheets for the Lessons of History of Art in the Frame of the Art Education at the Gymnázium Břeclav
Anotace:
Magisterská diplomová práce s názvem Metodické listy pro výuku dějin umění v rámci výtvarné výchovy na Gymnáziu Břeclav se zabývá tvorbou metodických listů k vybraným tématům z dějin umění. Metodické listy poslouží k výuce základního přehledu o některých uměleckých směrech a tendencích a budou využity v rámci výtvarné výchovy v druhém ročníku na vyšším stupni gymnázia v Břeclavi. Diplomová práce vznikla …víceAbstract:
The diploma thesis entitled Methodical sheets for teaching art history in the context of art education at the Gymnázium Břeclav deals with creating of the methodical sheets for the selected topics from the history of art. The methodical sheets will be used to teach basic overview of some artistic movements and tendencies and will be used in the context of art education in the second year of the upper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hihru/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Jan Špaček
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Teaching English through Fantasy Literature in Cross-Curricular Project
Veronika Studená -
Metodické listy pro výuku počítačové grafiky na středních uměleckých školách – vektorová grafika v programu Adobe Illustrator
Lenka Cardová -
Metodické listy pro výuku estetické výchovy na středních školách.
Miloslava Chalupníková -
Role žen v oblasti sound art v kontextu Skandinávie
Anna Kubátová -
Aspekty utvářející diskurs japonského výtvarného umění v 90. letech 20. století interpretované skrze Superflat art
Kristýna Kadlecová -
Metody hudební analýzy na příkladech Dvořákovy symfonie e moll “Z Nového světa”
Jiří Knotte -
Dech jako jednotící element hlasového projevu uměleckého souboru na základě Dalcrozeho metody
Kamila Hrnčířová