Andrea Pelechová
Bakalářská práce
Internetové technologie a divák
Digital technology and an audience member
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje způsoby využití internetových technologií pro obor divadelní produkce. Zkoumá možnosti, jak využít analytické a komunikační nástroje prudce se rozvíjejícího oboru internetových technologií ve prospěch divadla a jeho diváka.Práce se zaměřuje na možnosti využití internetových technologií pro zlepšení komunikace mezi tvůrcem-divadelním subjektem a divákem a za účelem …víceAbstract:
This bachelor thesis presents ways of using digital technology for field of theatre management. It explores the possibilities of using the analytical and communication tools of the rapidly evolving field of digital technology for the benefit of the theater and its audience member.The work focuses on the possibilities of using digital technology to improve the communication between the theater artist …víceKlíčová slova
prodejní systémKlíčová slova
divácká segmentaceKlíčová slova
internetové zdrojeKlíčová slova
divadloKlíčová slova
sběr datKlíčová slova
fundraisingKlíčová slova
internetový marketingKlíčová slova
internetová komunikace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9805
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Martin HUDEČEK
- Oponent: Jiří SULŽENKO
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 8. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka