The Use of Google Docs in Writing Lessons at Czech Secondary Schools as an Alternative to Pen and Paper – Bc. Barbora Šišková
Bc. Barbora Šišková
Master's thesis
The Use of Google Docs in Writing Lessons at Czech Secondary Schools as an Alternative to Pen and Paper
The Use of Google Docs in Writing Lessons at Czech Secondary Schools as an Alternative to Pen and Paper
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá využitím digitálních technologií ve výuce anglického jazyka na českých středních školách. Zkoumá procvičování psaní za použití online textového procesoru Google Docs oproti psaní v ruce na papír. Cílem je zjistit postoje žáků k používání Google Docs ve výuce psaní a zda a jak může používání uvedeného nástroje zlepšit jejich výkon při psaní. K dosažení tohoto cíle je proveden …viacAbstract:
This thesis deals with the use of digital technologies in English writing lessons at Czech secondary schools. It examines the use of online word processor Google Docs as opposed to pen and paper for writing practice. The aim is to examine students’ attitudes towards using Google Docs in writing lessons and if and how can using said tool improve their writing performance. To achieve that the research …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ht697/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedúci: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
- Oponent: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIŠKOVÁ, Barbora. \textit{The Use of Google Docs in Writing Lessons at Czech Secondary Schools as an Alternative to Pen and Paper}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/qhsnyp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Role ICT v každodenních životech brněnské nádražní populace
Tomáš Sirý -
Role ICT v domácím vzdělávání
Lucie Pospíšilová -
ICT v každodenním životě počítačově zdatných seniorů
Tereza Žáková -
Dopady využití ICT na komunikaci v systému státní správy - praxe finančních úřadů
Hana Tatarová -
ICT v životě a vzdělávání dospělých - očima kombinovaných studentů
Pavla Zvoňárová -
Vybrané interaktivní aplikace Google a encyklopedie Wikipedia z pohledu Web 2.0
Vladimír Jelínek -
Služby Google Docs v práci manažera
Jakub Sviežený