Role romského pedagogického asistenta v přípravných třídách. – Mgr. Lucie Honsigová, DiS.
Mgr. Lucie Honsigová, DiS.
Bakalářská práce
Role romského pedagogického asistenta v přípravných třídách.
The role of Roma teacher's assistant's job in preparatory class.
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o roli romského pedagogického asistenta v přípravných třídách. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou popsány důvody znevýhodnění romského dítěte a specifika jeho výchovy. V práci je dále nastíněna vzdělávací dráha romského žáka od předškolního věku, školní připravenost romského žáka na první stupeň základní školy a odklad …víceAbstract:
The bachelor´s thesis deals with the role of Roma teacher´s assistant´s job in preparatory class. This thesis is divided into two parts, theoretical and empirical. The theoretical part describes reasons of disadvantage of Roma pupil and also specifics of his education. In the thesis there is an outline of educational track of Roma pupil from preschool age, school readiness of Roma pupils to first stage …víceKlíčová slova
Romský žák sociálně znevýhodněná skupina školní neúspěšnost předškolní věk školní zralost školní připravenost bariéry ve vzdělávání přípravné třídy pedagogický asistent Romani pupil socially disadvantaged group teacher´s assistant school failure preschool age school maturity school readiness barriers in education preparatory class
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/alt1u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Pevná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komparace kompetencí u vybraných sociálně znevýhodněných skupin populace
Eva ÁCSOVÁ -
Využití mobilních technologií pro podporu výuky žáků ze sociálně znevýhodněných skupin
Kateřina BIERNATOVÁ -
Možnosti přístupů ve výtvarných workshopech v prostředí sociálně znevýhodněných skupin
Jana Nedomová -
Zkušenost začínajících pracovníků se skupinami dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněného prostředí
Ivana Greplová -
Vnímání bariér ve vzdělávání romskými klienty zařazenými do sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Lenka Fraňková -
Přístup organizací k dalšímu vzdělávání zaměstnanců: věková diverzita ve vzdělávání v organizacích
Ivana ŠTĚPÁNOVÁ -
Bariéry ve vzdělávání zaměstnanců
Pavel VEPŘEK -
Motivace a bariéry ve vzdělávání dospělých se sluchovým postižením
Sabina JUŘÍKOVÁ