Vnímání bariér ve vzdělávání romskými klienty zařazenými do sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi – Lenka Fraňková
Lenka Fraňková
Diplomová práce
Vnímání bariér ve vzdělávání romskými klienty zařazenými do sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Perceived educational barriers of Roma clients put on the activitation services for families with children
Anotace:
Anotace Diplomová práce je zaměřena na vnímání bariér ve vzdělávání dětí romských klientů sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi (dále jen SAS), kteří žijí v sociálním vyloučení. Jejím hlavním cílem je zjistit, jak romští klienti této sociální služby vnímají bariéry ve vzdělávání svých dětí. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická, kde můžeme nalézt syntézu poznatků o sociálním …víceAbstract:
Annotation This diploma thesis deals with the perception of barriers to education of the children of Roma clients of the social activation services for families with children (herein as SAS) that live in socially excluded areas. The main goal is to find out how the Roma clients that take advantage of this service view these barriers to education faced by their children. The work is split into two parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h82sy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRAŇKOVÁ, Lenka. \textit{Vnímání bariér ve vzdělávání romskými klienty zařazenými do sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ls12pm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
Early Intervention for Children with Disability: The Parameters Necessary for Effective Implementation.
Joy Sade OKOYE -
Postoj sociálních pracovníků orgánu sociálně právní ochrany dětí, pracovníků sociálně aktivizačních služeb a pedagogických pracovníků ke spolupráci s nízkoprahovými zařízeními pro děti a mládež
Iveta Štěpánková -
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Čermáková Čermáková -
Analýza potřebnosti zaměřená na oblast bydlení pro neúplné rodiny, které jsou klienty sociální služby sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi Darmoděj z.ú.
Nikola DUDKOVÁ -
Sanace rodiny z pohledu členů sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Dominika Litošová -
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Čermáková Čermáková -
Podpora ohroženého dítěte prostřednictvím sociálně-aktivizační služby pro rodiny s dětmi jako jednoho z aktérů sítě služeb pro ohrožené rodiny.
Alena MACHALOVÁ