Vlastnictví sociálních síti a jejich využívání ve vzdělávání a s nimi spojená rizika – Bc. Barbora Zahrádková
Bc. Barbora Zahrádková
Bakalářská práce
Vlastnictví sociálních síti a jejich využívání ve vzdělávání a s nimi spojená rizika
Ownership of social media accounts and their usage in education and their associated risks
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vlastnictví sociálních sítí a jejich využití ve vzdělání a rizika s nimi spojená. Cílem práce je prozkoumat vnímání a praktiky učitelů, jak tyto sociální sítě využívají, jaké jsou jejich důvody k založení, či vnímané výhody a nevýhody, a způsoby, jak je používají ke komunikaci a vzdělávacím účelům. V práci je použit kvalitativní výzkum, který byl proveden formou …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the ownership of social media and its use in education, along with the associated risks. The aim of the thesis is to explore teachers' perceptions and practices regarding how they use social media, the reasons behind creating their accounts, the perceived advantages and disadvantages, and how they use it for communication and educational purposes. The research utilizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cvexp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2025
- Vedoucí: Mgr. Martin Fico, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Mayerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ -
Autorita učitele z pohledu studenta a učitele
David Bellizzi -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická