Problematika intencionality u Andersenových pohádek – Bc. Barbora JANEČKOVÁ
Bc. Barbora JANEČKOVÁ
Master's thesis
Problematika intencionality u Andersenových pohádek
Intentionality issues of Andersens fairy tales
Abstract:
Cílem této práce je přiblížit pohádkovou tvorbu H. Ch. Andersena a objasnit, zda je zamýšleným adresátem jeho pohádek právě dítě. Na základě analýzy vybraných textů se pokusíme vyložit významy jeho pohádek a jejich poselství, které autor do textu ukryl. Nastolena je tedy otázka receptora Andersenových pohádek, která je pro nás zásadní.Abstract:
The aim of this thesis is to outline H. Ch. Andersen´s creation of fairy tales and to clarify whether his fairy tales are appropriate for children. Based on the analysis of selected texts we will try to interpret the meanings of his fairy tales and their message which was hidden in the text by author. Thus we pose the question of the receptor of Andersen's fairy tales which is essential for us.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimíra Brčáková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANEČKOVÁ, Barbora. Problematika intencionality u Andersenových pohádek. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / ČJ-NJ
Theses on a related topic
-
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Autorská pohádka dnes - nad vybranými knihami
Kolbová Kolbová -
Pohádka v práci s dětmi předškolního věku
Petra Kovácsová -
Pohádka jako prostředek rozvoje emocí u dětí předškolního věku prostřednictvím metod dramatické výchovy
Vítězslava Ševčíková -
O spisovatelském snění - taneční pohádka
Markéta Chlubná -
Pohádka a pověst z valašského regionu na vybraných knižních titulech
David Manduch -
Příprava dialogové listiny k ruské pohádce Ruslan a Ludmila, více než pohádka
Klára MACHKOVÁ -
Pohádka jako rituál v rodinách předškolních dětí
Jana Sedláčková