Mgr. Šárka Ferenčíková

Diplomová práce

Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention

Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem, jak podpořit žáka s poruchou autistického spektra v učení angličtiny, konkrétně se zaměřením na výuku anglické slovní zásoby pomocí memorizace. Je koncipována jako případová studie jednoho žáka. Teoretická část si klade za cíl nejdříve představit základní fakta o autismu, dále učení z perspektivy žáka a jeho potřeb pro zvládnutí učení, finálně zjištění faktů týkajících …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of how to support a learner with an autism spectrum disorder in learning English, with a focus on teaching vocabulary through memorisation. It is designed as a case study of one pupil. The theoretical part´s aim is first to present basic facts about autism, then learning from the learner´s perspective and last teaching itself with the involvement of suitable …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
  • Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta