Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention – Mgr. Šárka Ferenčíková
Mgr. Šárka Ferenčíková
Diplomová práce
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem, jak podpořit žáka s poruchou autistického spektra v učení angličtiny, konkrétně se zaměřením na výuku anglické slovní zásoby pomocí memorizace. Je koncipována jako případová studie jednoho žáka. Teoretická část si klade za cíl nejdříve představit základní fakta o autismu, dále učení z perspektivy žáka a jeho potřeb pro zvládnutí učení, finálně zjištění faktů týkajících …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of how to support a learner with an autism spectrum disorder in learning English, with a focus on teaching vocabulary through memorisation. It is designed as a case study of one pupil. The theoretical part´s aim is first to present basic facts about autism, then learning from the learner´s perspective and last teaching itself with the involvement of suitable …víceKeywords
autismus dítě s PAS vzdělávání žáka s PAS učení cizího jazyka žáka s PAS výuka cizího jazyka žáka s PAS strategie a techniky k výuce paměť hodnocení žáka s PAS autism a child with ASD education of a child with ASD learning a foreign language teaching a foreign language to a learner with ASD teaching strategies and techniques memory assessment of a learner with ASD
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sf7ws/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FERENČÍKOVÁ, Šárka. \textit{Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/qi811g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English as a Foreign Language to Dyslexic Learners at Grammar School
Miluše Chlumecká -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
ESL Students and Their Ability to Adapt Language to a Specific Context
Michaela Vasmanská -
Comparison of microscopy techniques for the assessment of boar sperm morphometry
Bhavika Sanjaykumar Upadhyay -
Assessment of supervised learning techniques: case of bikesharing
Anastassiya Li -
Aspects Influencing Foreign Language Learning of a Learner Diagnosed with ADHD
Lenka Cetkovská -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Analýza využití pomůcek pro výuku anglického jazyka žáka s lehkým mentálním postižením
Magdaléna Samková