André MAŠEK

Bachelor's thesis

Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.

Implementation of a new digital marketing strategy for a selected company and its evaluation.
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnovala analýze, návrhu a implementaci nové strategie digitálního marketingu pro kosmetický salon Guinot v Děčíně, s primárním cílem zvýšit počet platících zákazníků. Dílčí cíle představovaly zvýšení zisku a vytvoření účinnějšího způsobu distribuce novinek o produktech a službách prostřednictvím implementace nové strategie digitálního marketingu. Pro naplnění cíle práce bylo …more
Abstract:
This bachelor thesis focused on analyzing, creating, and implementing a new digital marketing strategy for the Guinot beauty salon in Děčín, with the primary goal of increasing the number of paying customers. Sub-goals included boosting profits and creating a more effective method of distributing news about products and services through the implementation of a new digital marketing strategy. To achieve …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Libor Měsíček, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MAŠEK, André. Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Ekonomika a management