Jana KUSOVÁ

Bakalářská práce

Analýza reklamní kampaně "Žiju BIO" \nl{}

The analysis of the promotion campaign "Live BIO" \nl{}
Anotace:
Teoretická část této práce má poskytnout obecné informace o biopotravinách. Popisuje zásady, legislativu a vývoj prodeje biopotravin na trhu před a v průběhu kampaně Žiju BIO, která probíhala v České republice v letech 2007-2010. V samostatné kapitole je podrobně rozebrána efektivita kampaně a celkové hodnocení kampaně a biopotravin veřejností, které je tvořeno na základě marketinkového výzkumu agentury …více
Abstract:
The theoretical part of this work focuses on the general information on organic food. It describes the principles, legislation and development of organic food on the sales market before and during the campaign ?I live BIO?. This campaign was realized in the Czech Republic from 2007 to 2010. The efficency of the compaign is described in a separate chapter and it is based on a public research, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 11. 2011
  • Vedoucí: Egor Sidorov, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUSOVÁ, Jana. Analýza reklamní kampaně "Žiju BIO" \nl{}. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta životního prostředí

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta životního prostředí

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta životního prostředí

Bakalářský studijní program / obor:
Ekologie a ochrana prostředí / Ochrana životního prostředí