Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě – Bc. Jan Woitek
Bc. Jan Woitek
Diplomová práce
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Redesign of Visual Communication of University Library of Silesian University in Opava
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce si klade za cíl, za pomocí designérských metod, vytvořit ucelený systém vizuální komunikace opavského pracoviště Univerzitní knihovny Slezské univerzity.Abstract:
This master's thesis aims to create a comprehensive system of visual communication of the Opava workplace of the University Library of the University of Silesia with the help of design methods.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/m3tkv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2023
- Vedoucí: Mgr. Anna Novotná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Světlana Hrabinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WOITEK, Jan. \textit{Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/qiial3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační a knihovnická studia
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Grafický design jako forma vizuální komunikace
Erika Mithoferová -
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
Tereza Vaidová -
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
Radka Ledecká -
Ethical aspects of service design in design practice
Tereza Navarová -
Design a tvorba vzdělávací platformy pro diabetiky
Pavla Popeláková -
Design služeb Českých drah a sentiment na sociálních sítích
Josef Kocurek