Bc. Monika Bátorová

Master's thesis

Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu

Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele – porovnání vnímání privátní a tradiční značky ze strany spotřebitele na slovenském a českém trhu
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem značek na nákupní rozhodování spotřebitele, přičemž porovnává vnímání privátní a tradiční značky ze strany spotřebitele na slovenském a českém trhu. Hlavním cílem této práce je na základě analýzy vlivu značky na nákupní rozhodování spotřebitele na slovenském a českém trhu identifikovat faktory spotřebitelského chování a specifikovat postoje, preference spotřebitelů …viac
Abstract:
The thesis deals with the impact of brands on consumer purchasing decisions and compares the perception of a private and traditional brand by the consumer on the Slovak and Czech markets. The main objective of this thesis is to identify factors of consumer behaviour and to specify consumer attitudes, consumer preferences in relation to private and traditional food labels, on the basis of an analysis …viac
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá vplyvom značiek na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa, pričom porovnáva vnímanie privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu. Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je na základe analýzy vplyvu značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu identifikovať faktory spotrebiteľského správania a špecifikovať postoje, preferencie …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta