Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu – Bc. Monika Bátorová
Bc. Monika Bátorová
Master's thesis
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele – porovnání vnímání privátní a tradiční značky ze strany spotřebitele na slovenském a českém trhu
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem značek na nákupní rozhodování spotřebitele, přičemž porovnává vnímání privátní a tradiční značky ze strany spotřebitele na slovenském a českém trhu. Hlavním cílem této práce je na základě analýzy vlivu značky na nákupní rozhodování spotřebitele na slovenském a českém trhu identifikovat faktory spotřebitelského chování a specifikovat postoje, preference spotřebitelů …viacAbstract:
The thesis deals with the impact of brands on consumer purchasing decisions and compares the perception of a private and traditional brand by the consumer on the Slovak and Czech markets. The main objective of this thesis is to identify factors of consumer behaviour and to specify consumer attitudes, consumer preferences in relation to private and traditional food labels, on the basis of an analysis …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá vplyvom značiek na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa, pričom porovnáva vnímanie privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu. Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je na základe analýzy vplyvu značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu identifikovať faktory spotrebiteľského správania a špecifikovať postoje, preferencie …viacKľúčové slová
privátní značka tradiční značka spotřebitelské chování kvantitativní výzkum kvalitativní výzkum segmentace
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÁTOROVÁ, Monika. \textit{Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/qio8q2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Vplyv ekonomiky jednotlivých krajín Európskej únie na spotrebiteľské správanie
Katarína Horáková