Veronika Sýkorová

Master's thesis

Segmentace zákazníků ve společnosti Košík.cz

CUSTOMER SEGMENTATION AT KOŠÍK.CZ
Anotácia:
Tato práce využívá segmentační metody za účelem zlepšení identifikace zákazníků s dětmi v internetovém obchodě Košík.cz na základě demografických, geografických a behaviorálních faktorů. Nejdříve práce využívá základních geografických a demografických faktorů s cílem popsat rozdíly mezi zákazníky s dětmi dle jejich bydliště a věku dítěte. Nákupní chování je relativně podobné, přičemž skupiny zákazníků …viac
Abstract:
This paper uses segmentation methods to improve the identification of customers with children in the online store Košík.cz based on demographic, geographic and behavioral factors. First, the paper uses basic geographic and demographic factors to describe the differences between customers with children according to their residence and age of the child. Purchasing behavior is relatively similar, with …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2023
  • Vedúci: David Slánský
  • Oponent: Iva Pecáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88113