Segmentace zákazníků ve společnosti Košík.cz – Veronika Sýkorová
Veronika Sýkorová
Master's thesis
Segmentace zákazníků ve společnosti Košík.cz
CUSTOMER SEGMENTATION AT KOŠÍK.CZ
Anotácia:
Tato práce využívá segmentační metody za účelem zlepšení identifikace zákazníků s dětmi v internetovém obchodě Košík.cz na základě demografických, geografických a behaviorálních faktorů. Nejdříve práce využívá základních geografických a demografických faktorů s cílem popsat rozdíly mezi zákazníky s dětmi dle jejich bydliště a věku dítěte. Nákupní chování je relativně podobné, přičemž skupiny zákazníků …viacAbstract:
This paper uses segmentation methods to improve the identification of customers with children in the online store Košík.cz based on demographic, geographic and behavioral factors. First, the paper uses basic geographic and demographic factors to describe the differences between customers with children according to their residence and age of the child. Purchasing behavior is relatively similar, with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88113
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2023
- Vedúci: David Slánský
- Oponent: Iva Pecáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88113
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Statistika
Práce na příbuzné téma
-
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva -
Model zákaznické segmentace ve vybraném podniku
Michal Kopřiva