Kristián Tomčo

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia spoločnosti ŠKODA AUTO a.s.

Marketingová komunikace společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací českého zastoupení společnosti ŠKODA AUTO a.s. Hlavním cílem práce je představit současné formy marketingové komunikace značky ŠKODA v porovnání s korejskou značkou Hyundai na českém trhu, se zaměřením na elektromobilitu a provést jejich kritické zhodnocení. V teoretické části se práce zaměřuje na objasnění klíčových pojmů z oblasti marketingu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the Czech branch of ŠKODA AUTO a.s. The main aim of the thesis is to present the current forms of marketing communication of ŠKODA in comparison with the Korean brand Hyundai on the Czech market, with a focus on electromobility, and to make a critical evaluation of them. In the theoretical part, the thesis aims at clarifying key concepts …více
Abstract:
Táto bakalárská práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou českého zastúpenia spoločnosti ŠKODA AUTO a.s. Hlavným cieľom práce je predstaviť súčasné formy marketingovej komunikácie značky ŠKODA v komparácii s korejskou značkou Hyundai na českom trhu, so zameraním na elektromobilitu a uskutočniť ich kritické zhodnotenie. V teoretickej časti sa práca zameriava na objasnenie kľučových pojmov z oblatsi …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Martina Zimmermann

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85891