Marketingová komunikácia spoločnosti ŠKODA AUTO a.s. – Kristián Tomčo
Kristián Tomčo
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia spoločnosti ŠKODA AUTO a.s.
Marketingová komunikace společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací českého zastoupení společnosti ŠKODA AUTO a.s. Hlavním cílem práce je představit současné formy marketingové komunikace značky ŠKODA v porovnání s korejskou značkou Hyundai na českém trhu, se zaměřením na elektromobilitu a provést jejich kritické zhodnocení. V teoretické části se práce zaměřuje na objasnění klíčových pojmů z oblasti marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the Czech branch of ŠKODA AUTO a.s. The main aim of the thesis is to present the current forms of marketing communication of ŠKODA in comparison with the Korean brand Hyundai on the Czech market, with a focus on electromobility, and to make a critical evaluation of them. In the theoretical part, the thesis aims at clarifying key concepts …víceAbstract:
Táto bakalárská práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou českého zastúpenia spoločnosti ŠKODA AUTO a.s. Hlavným cieľom práce je predstaviť súčasné formy marketingovej komunikácie značky ŠKODA v komparácii s korejskou značkou Hyundai na českom trhu, so zameraním na elektromobilitu a uskutočniť ich kritické zhodnotenie. V teoretickej časti sa práca zameriava na objasnenie kľučových pojmov z oblatsi …víceKlíčová slova
ŠKODA marketing Hyundai elektromobilita komunikace sociálne siete sponzoring image značky reklama
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85891
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Martina Zimmermann
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85891
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
ELEKTROMOBILITA: VÝVOJ A VYUŽITÍ V MĚSTSKÉ HROMADNÉ DOPRAVĚ
Oskar ŽIŽKA -
Tvorba a organizace eventů SU v oblasti e-sportů
Andrej Piňák -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Influencer jako nástroj budování image značky
Tereza Malinová -
Influencer jako nástroj budování image značky
Filip Manert -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
Kristýna Skokánková