Jakub Kraus
Bakalářská práce
Marketing sportovního zařízení
Marketing sports facility
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou situaci Sportovního zařízení města Jičín a na základě zjištění špatného či nedostatečného využití marketingových aktivit navrhnout řešení pro další období.Bakalářská práce se skládá ze dvou hlavních částí z teoretické a aplikační. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů marketingu a strategického procesu, marketingového …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to analyze the current marketing situation of the Sports facility town Jicin and based on the findings of improper or insufficient utilization of marketing activities to propose solutions for the future.The bachelor thesis consists of two main parts: theoretical and application. The theoretical part focuses on defining the basic concepts of marketing and strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8385
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Analýza online marketingu a jeho využití v praxi
Petra Melíšková -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Analýza marketingu a propagace Open Air Cup Dobruška 2019
Patricie Březovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva