Bc. Libor Kožík
Master's thesis
Analýza firemního stylu
Analysis of the Corporate Identity
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou firemní identity v rámci zkoumaného podniku na základě teoretických modelů podnikové identity. Nejznámnější modely budou přiblíženy a komparovány v kontextu teoretických základů podnikové identity. Praktickým cílem práce je předložení doporučení pro práci s jednotlivými aspekty podnikové identity tak, aby došlo k zlepšení vnímání veřejností, zaměstnanci a dalšími …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the corporate identity analysis in context of examined company on basic theoretical models of corporate identity. The most known models will be described and compared in the context of the theoretical corporate identity basics. The practical goal is giving the recom-mendations to work with single aspects of corporate identity to improve perception of this company from …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j2j99/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jakub Procházka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate identity design v módním průmyslu
Jiří Chyla -
Corporate Identity Akademie věd ČR
Ivo Svejkovský -
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
Magda Neuwirthová -
Projekt zlepšení Corporate Identity Nemocnice Atlas a. s.
Petra Pulkrábková -
Tvorba série 3D reklamních předmětů v rámci realizace autorské vizuální identity
Zuzana Hrušovská