Martin Volek
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in Advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zabírá etikou v reklamě. Teoretická část práce se zabývá pojmy etika a reklama. Dále etickým zkoumáním, historii reklamy a jejím dělením. Poté se práce věnuje regulaci reklam jak právními regulacemi, tak etickými. A v poslední části se práce zaměřuje na radu pro reklamu a Kodex reklamy. Praktická část se zaobírá konkrétními reklamami, které byly Radou pro reklamu vyhodnoceny jako …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with ethics in advertising. The theoretical part deals with the concepts of ethics and advertising. Furthermore, ethical research, the history of advertising and its division. Then the work deals with the regulation of advertising both by legal and ethical regulations. And in the last part, the work focuses on the Advertising Council and the Advertising Code. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Ethics in Advertising. The Comparison of Czech Republic and Foreign Countries
Martina Veselková -
Ethics in Marketing: Generational Attitudes towards Sexism in the Czech Republic
Sandra Mateková -
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
Jeyhun Khakipur -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva