Martin Volek

Bakalářská práce

Etika v reklamě

Ethics in Advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zabírá etikou v reklamě. Teoretická část práce se zabývá pojmy etika a reklama. Dále etickým zkoumáním, historii reklamy a jejím dělením. Poté se práce věnuje regulaci reklam jak právními regulacemi, tak etickými. A v poslední části se práce zaměřuje na radu pro reklamu a Kodex reklamy. Praktická část se zaobírá konkrétními reklamami, které byly Radou pro reklamu vyhodnoceny jako …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with ethics in advertising. The theoretical part deals with the concepts of ethics and advertising. Furthermore, ethical research, the history of advertising and its division. Then the work deals with the regulation of advertising both by legal and ethical regulations. And in the last part, the work focuses on the Advertising Council and the Advertising Code. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses qjbg1m qjbg1m/2
17. 3. 2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.