Starting a business in hospitality industry through innovations – Aleksandra Zinoveva
Aleksandra Zinoveva
Bakalářská práce
Starting a business in hospitality industry through innovations
Abstract:
The aim of thesis is determine theoretical fundamentals of creating a new business, to develop business plan of the innovative company, to approve its relevance and effectiveness. This work consists of two main parts. The first part deals with theoretical aspects of construction of business plan, which details the importance of the business concept, the construction of a marketing plan, market analysis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Soft Skills: Small Talk in Business Communication (Course Design)
Martin Vokoun -
Culture Shock as a Barrier to Intercultural Business Communication
Lujza Čajková -
Time Perception across Cultures and Its Impact on Intercultural Business Communication
Tatiana Vajzerová -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication
Aiym Ten -
Appropriate business communication styles and techniques for an Human Resources Management department
Polina Bobyleva -
Social media as an effective instrument for business communication
Petra Krumpholcová -
Selected Barriers in Intercultural Business Communication
Alžběta Omelková
Název
Vložil
Vloženo
Práva