Mediální plánování – efektivnost reklamy – Filip Jeřábek
Filip Jeřábek
Diplomová práce
Mediální plánování – efektivnost reklamy
Media planning - advertising effectiveness
Anotace:
Tato práce má za cíl navrhnout pilotní řešení pro překonání informační propasti způsobené velkým počtem nástrojů v oblasti digitálního marketingu. Neexistence spolehlivého „one point of truth“ bodu velmi snižuje relevantnost dostupných dat a klade velký důraz na dobrý úsudek a senioritu každého specialisty. Výsledkem tohoto projektu je pomocí ETL transformace při využití dat z ERP systému, webové analytiky …víceAbstract:
This thesis aims to propose a pilot solution to overcome the information gap caused by the large number of tools in the digital marketing field. The absence of a reliable "one point of truth" greatly reduces the relevance of the available data and puts great emphasis on the good judgment and seniority of each specialist. The outcome of this project is to create this "one point of truth" through ETL …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84974
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 2. 2022
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Martin Hladík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84974
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a tvorba datové struktury a webové stránky pro Mystery Shopping agenturu
Barbora Blahušiaková -
Porovnání papírových a webových dotazníků a příprava dat pro statistickou analýzu v softwaru RStudio
Anastasiia Harmash -
Analýza, návrh a implementácia softvéru pre facility a investičný manažment
Patrik Štefanko -
Competency models of data analyst and their usage in practice
Monika Faltová -
Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky
Libor Juhaňák -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová