Filip Jeřábek

Diplomová práce

Mediální plánování – efektivnost reklamy

Media planning - advertising effectiveness
Anotace:
Tato práce má za cíl navrhnout pilotní řešení pro překonání informační propasti způsobené velkým počtem nástrojů v oblasti digitálního marketingu. Neexistence spolehlivého „one point of truth“ bodu velmi snižuje relevantnost dostupných dat a klade velký důraz na dobrý úsudek a senioritu každého specialisty. Výsledkem tohoto projektu je pomocí ETL transformace při využití dat z ERP systému, webové analytiky …více
Abstract:
This thesis aims to propose a pilot solution to overcome the information gap caused by the large number of tools in the digital marketing field. The absence of a reliable "one point of truth" greatly reduces the relevance of the available data and puts great emphasis on the good judgment and seniority of each specialist. The outcome of this project is to create this "one point of truth" through ETL …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 2. 2022
  • Vedoucí: Jan Pour
  • Oponent: Martin Hladík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84974