Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice (Slovenské republice), včetně glosáře odborné terminologie. – Ivan Zagorulko
Ivan Zagorulko
Bakalářská práce
Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice (Slovenské republice), včetně glosáře odborné terminologie.
Language Quality of Spa and Wellness Publicity in the Czech Republic (Slovak Republic) Including Glossary of Relevant Terminology.
Anotace:
ZAGORULKO, Ivan. Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice, včetně glosáře odborné terminologie. [Bakalářská práce]. Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. 74 stran. Tato bakalářská práce je věnována tématu Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice, včetně glosáře odborné terminologie. Toto téma je velice aktuální, jelikož reklama je nezbytnou …víceAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to the topic "Language Quality of Spa and Wellness Publicity in the Czech Republic Including Glossary of Relevant Terminology". Topic of this thesis is relevant, since an advertisement is an essential part of hotel business. Furthermore it is one of the most important mechanism to provide consumers with information about products or services. The aim of this work is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14107/vsh_b_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedoucí: Mgr. Eva Mičková
- Oponent: doc. PhDr. Jelena Celunová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAGORULKO, Ivan. \textit{Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice (Slovenské republice), včetně glosáře odborné terminologie.}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/qje9kh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice včetně glosáře terminologie.
Valéria Sztojka -
Prepozitivní nesklonný přívlastek v češtině a ruštině v oblasti reklamy
Vladimíra Krátká -
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
Olha SHUTKA -
Jazyková multikultura reklamy v gastronomii
Anastasia Sultangirova -
Jazyk básníka jako jazyk divadla. Potenciální scéničnost v textu Lorcovy Krvavé svatby
Eliška Houserová -
Jazyk Python jako skriptovací jazyk pro Blender
Ondřej Kraus -
Jazyk Python jako skriptovací jazyk pro Autodesk Maya
Lucie Scholzová -
Duna: jazyk literatury a jazyk filmu
Matyáš DUFEK