Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice (Slovenské republice), včetně glosáře odborné terminologie. – Ivan Zagorulko
Ivan Zagorulko
Bachelor's thesis
Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice (Slovenské republice), včetně glosáře odborné terminologie.
Language Quality of Spa and Wellness Publicity in the Czech Republic (Slovak Republic) Including Glossary of Relevant Terminology.
Abstract:
ZAGORULKO, Ivan. Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice, včetně glosáře odborné terminologie. [Bakalářská práce]. Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. 74 stran. Tato bakalářská práce je věnována tématu Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice, včetně glosáře odborné terminologie. Toto téma je velice aktuální, jelikož reklama je nezbytnou …moreAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to the topic "Language Quality of Spa and Wellness Publicity in the Czech Republic Including Glossary of Relevant Terminology". Topic of this thesis is relevant, since an advertisement is an essential part of hotel business. Furthermore it is one of the most important mechanism to provide consumers with information about products or services. The aim of this work is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/14107/vsh_b_a2/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2017
- Supervisor: Mgr. Eva Mičková
- Reader: doc. PhDr. Jelena Celunová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAGORULKO, Ivan. \textit{Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice (Slovenské republice), včetně glosáře odborné terminologie.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University College Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/qje9kh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice včetně glosáře terminologie.
Valéria Sztojka -
Prepozitivní nesklonný přívlastek v češtině a ruštině v oblasti reklamy
Vladimíra Krátká -
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
Olha SHUTKA -
Jazyková multikultura reklamy v gastronomii
Anastasia Sultangirova -
Jazyk básníka jako jazyk divadla. Potenciální scéničnost v textu Lorcovy Krvavé svatby
Eliška Houserová -
Jazyk Python jako skriptovací jazyk pro Blender
Ondřej Kraus -
Jazyk Python jako skriptovací jazyk pro Autodesk Maya
Lucie Scholzová -
Duna: jazyk literatury a jazyk filmu
Matyáš DUFEK