Využitie nástrojov inbound marketingu v start-upe – Simona Porubská
Simona Porubská
Master's thesis
Využitie nástrojov inbound marketingu v start-upe
Využití nástrojů inbound marketingu ve start-upe
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout podrobní inbound marketingovou strategii pro start-up na základě získaní a následné interpretace potřebných dat. Hlavním úkolem je analýza možnosti využití marketingových nástrojů pro hudební vydavatelství Gergaz. Teoretická část vysvětluje a charakterizuje pojem inbound marketing, pravidla, kterými se řídí i jeho metodiku a komponenty. V analytické časti je zkoumaný …moreAbstract:
The aim of diploma thesis is to suggest a detailed inbound marketing strategy for certain start-up project based on data acquisition and their interpretation. The main role of the thesis is the analysis of possible usage of marketing tools for Gergaz records. The theoretical part of the thesis explains and characterize the term „inbound marketing“, the rules on which is based on, its methodology and …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce je navrhnúť podrobnú inbound marketingovú stratégiu pre start-up na základe získania a následnej interpretácie potrebných dát. Hlavnou úlohou je analýza možností využitia marketingových nástrojov pre hudobné vydavateľstvo Gergaz. Teoretická časť vysvetľuje a charakterizuje pojem inbound marketing, pravidlá, ktorými sa riadi a tiež jeho metodiku a komponenty. V analytickej časti …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 11. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73816
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Ondřej Pešek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73816
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Content marketing v B2B
Michal Útlý -
Content marketing knihkupectví Martinus
Nikola Valuchová