Simona Porubská

Master's thesis

Využitie nástrojov inbound marketingu v start-upe

Využití nástrojů inbound marketingu ve start-upe
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout podrobní inbound marketingovou strategii pro start-up na základě získaní a následné interpretace potřebných dat. Hlavním úkolem je analýza možnosti využití marketingových nástrojů pro hudební vydavatelství Gergaz. Teoretická část vysvětluje a charakterizuje pojem inbound marketing, pravidla, kterými se řídí i jeho metodiku a komponenty. V analytické časti je zkoumaný …more
Abstract:
The aim of diploma thesis is to suggest a detailed inbound marketing strategy for certain start-up project based on data acquisition and their interpretation. The main role of the thesis is the analysis of possible usage of marketing tools for Gergaz records. The theoretical part of the thesis explains and characterize the term „inbound marketing“, the rules on which is based on, its methodology and …more
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je navrhnúť podrobnú inbound marketingovú stratégiu pre start-up na základe získania a následnej interpretácie potrebných dát. Hlavnou úlohou je analýza možností využitia marketingových nástrojov pre hudobné vydavateľstvo Gergaz. Teoretická časť vysvetľuje a charakterizuje pojem inbound marketing, pravidlá, ktorými sa riadi a tiež jeho metodiku a komponenty. V analytickej časti …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 11. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2018
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Ondřej Pešek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73816

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management