Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies – Bc. Anna Klimenko
Bc. Anna Klimenko
Bachelor's thesis
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Abstract:
Marketingová činnost obchodního centra má odlišnou povahu. Marketingovým cílem obchodního centra je přitažlivost návštěvníků. Čím více návštěvníků je v obchodním centru, tím větší přitažlivost bude mít pro držitele. Přitažlivost obchodního centra lze definovat pomocí modifikace Huffova modelu, který je založen na konceptu spotřebitelské užitečnosti. Naopak, spotřebitelská užitečnost obchodního centra …moreAbstract:
The marketing activity of trade center has different nature. The marketing objective of trade center is attraction of the visitors. The more visitors there are in a trade center, the more attraction it will have for a holder. Attraction of a trade center can be defined by using modification of Huff model which is founded on concept of consumer utility. In its turn, consumer utility of a trade center …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aw1ap/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2020
- Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Marketing in Public Space
Kateryna Skutaru -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
Sociálně marketingová kampaň Aplikace sociálního marketingu v marketingu nákupních center
Lenka Tardonová -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Studium interakcí hyaluronanu a albuminu metodou SEC-MALLS
Alena Sereda -
Restaurace v nákupních centrech ve vybraném regionu
Klára Klímová