Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies – Bc. Anna Klimenko
Bc. Anna Klimenko
Bakalářská práce
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anotace:
Marketingová činnost obchodního centra má odlišnou povahu. Marketingovým cílem obchodního centra je přitažlivost návštěvníků. Čím více návštěvníků je v obchodním centru, tím větší přitažlivost bude mít pro držitele. Přitažlivost obchodního centra lze definovat pomocí modifikace Huffova modelu, který je založen na konceptu spotřebitelské užitečnosti. Naopak, spotřebitelská užitečnost obchodního centra …víceAbstract:
The marketing activity of trade center has different nature. The marketing objective of trade center is attraction of the visitors. The more visitors there are in a trade center, the more attraction it will have for a holder. Attraction of a trade center can be defined by using modification of Huff model which is founded on concept of consumer utility. In its turn, consumer utility of a trade center …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aw1ap/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Marketing in Public Space
Kateryna Skutaru -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
Sociálně marketingová kampaň Aplikace sociálního marketingu v marketingu nákupních center
Lenka Tardonová -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Studium interakcí hyaluronanu a albuminu metodou SEC-MALLS
Alena Sereda -
Restaurace v nákupních centrech ve vybraném regionu
Klára Klímová