Tadeáš Hrušovský

Bakalářská práce

Marketing of the Guimaras island (Philippines) concerning mango as a symbol of the region

Marketing ostrova Guimaras (Filipíny) založený na mangu jako symbolu území
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými praktikami na ostrově Guimaras, Filipíny se zaměřením na mango jako symbol regionu. Cílem je vyhodnocení marketingových praktik a budování brandu na základě silných a slabých stránek zjištěných v analytické části, spolu s doporučením pro vylepšení nedostatků. Nejdříve je zpracovaný sekundární výzkum, kde byly získané informace o ostrově Guimaras ze sekundárních …více
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with marketing practices of the Guimaras island, Philippines, concerning mango as a symbol of the region. Goal is to make assessment of strengths and weaknesses of the branding and marketing on the Guimaras island based on mango as a symbol of the island with a recommendation towards specific fields. Firstly, desk research is presented in order to gain information about …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Konečný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Mendelova univerzita v Brně

Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní rozvojová studia