Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie – Michaela NĚMCOVÁ
Michaela NĚMCOVÁ
Bakalářská práce
Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie
Concept of new product development pursuant to the product tests and their strategy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vývoje nového produktu betonu bez cementu ve firmě ŽPSV, a.s. na základě výrobkových testů a jejich strategie. Cílem práce je nalezení marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem popsala návrh a vývoj nového výrobku, SWOT analýzu a typy marketingových strategií. V praktické části je představena …víceAbstract:
This thesis describes the design of a new product development of the concrete without the cement in the company ŽPSV a.s. based on the product tests and their strategies. The goal of this thesis is to find marketing strategies. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. In the theoretical part, I described the design and the new product development, SWOT analysis and types of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
21125
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMCOVÁ, Michaela. \textit{Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/qk1bwa/.
Jak správně citovat práci
NĚMCOVÁ, Michaela. Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Malty a betony s použitím hybridního cementu – vlastnosti a možnosti aplikací
Marek Bořil -
Alternativní hydraulická pojiva s nízkou CO2 stopou a jejich použití ve stavebních maltách
Petr Ćmiel -
Kompozit s vysokým podílem druhotných surovin a taveného čediče
Pavel Černý -
Studium koncepce K-hodnoty a indexu účinnosti pro popílek a strusku a jejich posouzení a stanovení pro betony
Petr Šperling