Lenka Křížová
Diplomová práce
Analýza positioningu značky Flora
Analysis of Positiong of Brand Flora
Anotace:
Hlavním cílem této práce je analýza positioningu značky Flora na českém trhu. Pro svoji analýzu použiji vybrané marketingové nástroje jako je analýza konkurence, SWOT analýza včetně kompletní analýzy marketingového mixu. Nejdůležitějším zdrojem informací mi však budou kvalitativní rozhovory se spotřebiteli. Na závěr výzkumu porovnám žádoucí positing této značky se skutečným a navrhu možná řešení pro …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to analyze the positioning of Flora brand on the czech market. For my analysis I will use the chosen marketing tools such as the competitor analysis, SWOT analysis so as the analysis of marketing mix. The key source of information will be the qualitative research. On the basis of that I will compare the ideal positioning with the real one and come with the appropriate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28578
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jan Čechura
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28578
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing
Barbora Brychtová -
Positioning vybrané značky na českém trhu
Lea Bartáková -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová