Etika v marketingové komunikaci – Bc. Lenka Křikavová
Bc. Lenka Křikavová
Bachelor's thesis
Etika v marketingové komunikaci
Ethics in Marketing Communication
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou etiky v marketingové komunikaci. V teoretické části vysvětluje význam a historii marketingu, rozebírá postavení reklamy v marketingovém komunikačním mixu jako důležitého prvku propagace výrobků a služeb a charakterizuje etiku včetně názorů nejznámějších filozofů jednotlivých období. Dále popisuje vznik a význam etické samoregulace a k čemu slouží etický …viacAbstract:
This bachelor thesis concentrates mainly on the issues of ethics in marketing communication. The theoretical part describes the purpose and history of marketing, also discusses the status of advertising in the marketing communication mix as an important element of the promotion of the products and services and considers the specific characteristics of ethics including the views of famous philosophers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d0f8l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
Hana Šutová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
Tomáš Podrazil -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
David Brandejs -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Veronika Švecová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková