Spotřebitelské postoje a preference v rámci obchodního konceptu "bez obalu" v aktuálních podmínkách českého trhu – Bc. Michaela Volfová
Bc. Michaela Volfová
Master's thesis
Spotřebitelské postoje a preference v rámci obchodního konceptu "bez obalu" v aktuálních podmínkách českého trhu
Consumer attitudes and preferences within the business concept "packaging free" in the current conditions of the Czech market
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje zhodnocení spotřebitelských preferencí jednotlivých generací při nákupu potravin v rámci obchodního konceptu „bez obalu.“ Cílem práce je zhodnotit spotřebitelské postoje a preference dle jednotlivých generací. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická východiska slouží k uvedení do řešené problematiky. V teoretické části práce jsou vymezeny …viacAbstract:
The thesis deals with the evaluation of customer preferences of individual generations when buying food within the business concept “packaging free”. It aims at evaluation of customer attitudes and preferences according to generations. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical basis introduces the issue. The theoretical part of the diploma thesis defines concepts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLFOVÁ, Michaela. \textit{Spotřebitelské postoje a preference v rámci obchodního konceptu ''bez obalu'' v aktuálních podmínkách českého trhu}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/qkbnum/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference seniorů při volbě rekreace
Jana Šmatláková -
Spotřebitelské postoje a preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu "bez obalu"
Vladimíra Kaplanová -
Zhodnocení nákladů na obalové materiály v porovnání s zero waste maloobchodem
Tereza Vlková -
Spotřebitelské postoje a preference v kontextu zero waste a maloobchodního konceptu bez obalu
Alžběta Klapálková -
Zero Waste - "Valuation and business planning" pro potenciálního investora
Jiří Sedlák -
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková
Názov
Vložil
Vložené
Práva