Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů – Bc. Martina Kissová
Bc. Martina Kissová
Diplomová práce
Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů
The Peculiarities of Shopping Behavior Selected Group of Consumers
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to find out how the consumers of Y generation buy food. It is a generation using the internet everyday, that is why we are interested if they are choosing this medium for purchasing food and daily consumption products or prefering supermarkets. We are acquainted with the purchasing behavior and the consumer decision making process in general, the online shopping behavior …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je zistiť ako nakupujú potraviny spotrebitelia generácie Y. Keďže je to generácia využívajúca internet dennodenne, zaujíma nás, či toto médium volia i pri nákupe potravín a produktov dennej spotreby alebo preferujú kamenné predajne. V práci sa oboznamujeme s nákupným chovaním a rozhodovacím procesom spotrebiteľov všeobecne, online nákupným chovaním českých spotrebiteľov a generácie …víceKlíčová slova
nákupné chovanie nákupné rozhodnutie nákup potravín cez internet e-shop e-commerce online predajca potravín český spotrebiteľ generácia Y mileniáli Shopping Behavior Buying Decision Buy Food Through The Internet Online Food Shopping Czech Consumer Generation Y Millennials Shopping Behavior Millennials
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h7rn2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reducing food losses and wastes in the cereal sector: an option for strengthening global food security
Adam Tomka -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Online nakupování potravin na českém trhu
Lucie BLÁHOVÁ -
Postoje a preference českých spotřebitelů k online nakupování potravin
Svetlana Semenova -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Chovanie miléniovej generácie v ubytovacích službách
Silvia Jamnická