Bc. Martina Kissová

Diplomová práce

Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů

The Peculiarities of Shopping Behavior Selected Group of Consumers
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to find out how the consumers of Y generation buy food. It is a generation using the internet everyday, that is why we are interested if they are choosing this medium for purchasing food and daily consumption products or prefering supermarkets. We are acquainted with the purchasing behavior and the consumer decision making process in general, the online shopping behavior …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je zistiť ako nakupujú potraviny spotrebitelia generácie Y. Keďže je to generácia využívajúca internet dennodenne, zaujíma nás, či toto médium volia i pri nákupe potravín a produktov dennej spotreby alebo preferujú kamenné predajne. V práci sa oboznamujeme s nákupným chovaním a rozhodovacím procesom spotrebiteľov všeobecne, online nákupným chovaním českých spotrebiteľov a generácie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní