Developing Test Taking Strategies for Students Taking Cambridge English: B2 First, Speaking Exam – Vladana Hnátková
Vladana Hnátková
Bakalářská práce
Developing Test Taking Strategies for Students Taking Cambridge English: B2 First, Speaking Exam
Developing test taking strategies for students taking Cambridge English: B2 First, Speaking exam
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem rozvoje zkouškových strategií u studentů skládajících ústní zkoušku Cambridge English: B2 First. Teoretická část představuje Společný evropský referenční rámec pro jazyky, který definuje jednotlivé společné referenční úrovně a komunikační jazykové kompetence. Dále je krátce prozkoumána dovednost mluvení, spolu se stručným představením přístupů k hodnocení této …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of developing test taking strategies for students taking Cambridge English B2 First, Speaking exam. The theoretical part introduces the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR), which defines the common reference levels and communicative language competences. Then, the skill of speaking is briefly explored, together with a short introduction …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Keplová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HNÁTKOVÁ, Vladana. \textit{Developing Test Taking Strategies for Students Taking Cambridge English: B2 First, Speaking Exam}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/qkvrty/.
Jak správně citovat práci
Hnátková, Vladana. Developing Test Taking Strategies for Students Taking Cambridge English: B2 First, Speaking Exam. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk / Anglický jazyk pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková