Současné krize a jejich vliv na chování spotřebitelů a/či firem – Eliška Hlavatá
Eliška Hlavatá
Bakalářská práce
Současné krize a jejich vliv na chování spotřebitelů a/či firem
Current crises and their impact on consumer and / or business behavior
Anotace:
Tématem této bakalářské práce jsou „Současné krize a jejich vliv na chování spotřebitelů a/či firem.“ Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmů a charakterizaci spotřebitele a jeho chování na trhu. Rozebírá typologií spotřebitele a jeho reakci na nové podněty a reklamu. Dále vysvětluje pojem krize, a co k ní vede. V závěru se věnuje onemocnění Covid-19, jeho charakteristice a kvantitativní …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is "Current crises and their impact on consumers and business behaviour." The theoretical part of the thesis is focused on the definition of terms and the characterization of the consumer and his behaviour on the market. It analyses the typology of consumers and their reaction to new subjects and advertising. He further explains the concept of crisis and what leads …víceKlíčová slova
spotřebitel krize spotřebitelské chování pandemie Covid energie poptávka tržní chování inflace prodej
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: Miroslav Jurásek, Mgr. Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Firms, Corruption and Other Forms of Undesirable Behaviour
Evgenii Kruk -
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
Martina Ropická -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva