Kulturní koncepce obce Vnorovy – Bc. Martin Motyčka
Bc. Martin Motyčka
Diplomová práce
Kulturní koncepce obce Vnorovy
Cultural conception of municipality Vnorovy
Anotace:
Diplomová práce popisuje postup tvorby kulturní koncepce obce Vnorovy. Ve stručnosti shrnuje potřebu existence kulturních strategií obcí a malých měst, či inspirační prameny, z nichž je možné vycházet. Součástí práce je vytvořená univerzální šablona, která je určená pro potřeby místních samospráv. Dokument „Kulturní koncepce obce Vnorovy“, jenž je součástí této práce, pak provádí aplikaci všech předem …víceAbstract:
The graduation thesis describes procedure creation of municipality Vnorovy cultural conception. Briefly summarizes occasions of existence of small cities and municipalities cultural strategies or inspiratory sources from which is able to come from. A part of graduation theses is a multi-purpose pattern, which is established for local autonomy needs. Document “Cultural conception of municipality Vnorovy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qfvz5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic
Josef Kutý -
Strategy Specifics of Multinational Companies Operating in Creative Industries
Denys Shevchenko -
Kulturní a kreativní průmysly Kulturní a kreativní centra v České republice Industra Brno
Petr Novák -
Srovnání strategie kultury ve vybraných evropských metropolích (Praha, Vídeň, Drážďany)
Kateřina Nekutová -
Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci
Eva Strakošová -
Kreativní hub KUMST a jeho vliv na rozvoj kulturních a kreativních průmyslů v Brně
Anna Šlachtová -
Koncepce kulturní politiky v průmyslových regionech ČR na případové studii Mostecka
Nikola Cziglová -
Koncepce kulturní politiky městské části Praha 10
Pavla Čejková