Tinka Encheva Avramova
Diplomová práce
Crash and Burn
Zničit a Spálit
Anotace:
This M.A. thesis is based on author Tinka Avramova’s practical research and findings from the canon of her works created at DAMU regarding how to create authentic moments on stage specifically with regards to the performer’s authenticity. The aim of this paper is to describe the conclusions regarding how to create authentic performances in regards to the performers’ authenticity through analyzing the …víceAbstract:
Tato diplomová práce vychází z praktického výzkumu autorky Tinky Avramové a zjištění, která vycházejí ze soupisu jejích děl vytvořených na DAMU. Zaměřuje se jak vytvořit autentické momenty na pódiu, především na autentičnost performera. Cílem této práce je popsat analýzu tohoto procesu a potom výsledky autorčiny práce. První část je zaměřena na to, co pro autorku autentičnost znamená, cituje její raná …víceKlíčová slova
práce na inscenaciKlíčová slova
performance (umění)Klíčová slova
autenticita (umění)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/16556
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2020
- Vedoucí: Ewan MCLAREN
- Oponent: Branislav MAZÚCH
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 7. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Režie alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálních sítí na tvorbu a recepci umění na české scéně
Aneta Synková -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Muzea církevního umění v České republice s důrazem na královéhradeckou diecézi: Návrh koncepce expozice na Hoře Matky Boží v Králíkách
Jakub Soukal -
Fenomén umění ve veřejném prostoru na příkladu přehlídky Brno Art Open
Sabina Beranová -
Metodický náhled na výuku lesního rohu na ZUŠ
Jitka Molvová -
České objektové umění v letech 1964–1980 na pozadí středoevropské neoavantgardy
Petra Lexová -
<B>Na počátku je slovo</B>- brněnská divadla pro děti Polárka a Radost se zaměřením na jejich dramaturgii
Lucie Kučerová -
Vokální umění na drážďanském dvoře za vlády Augusta II. Silného a Augusta III.
Gabriela Viktorová