Kulturní aspekty ve výuce italského jazyka – Bc. Katarína Ružičková
Bc. Katarína Ružičková
Diplomová práce
Kulturní aspekty ve výuce italského jazyka
Cultural Aspects in Teaching Italian Language
Anotace:
Cílem této diplomové práce je rozbor kulturních aspektů přítomných ve studijních materiálech využívaných ve výuce italského jazyka. Analyzuje několik učebnic, které se využívají v jazykových školách s cílem zjistit, jestli by byly vhodné v rámci středoškolského kurikula. První část je věnovaná teoretickému konceptu kultury z různých perspektiv. Dále je vysvětlený obecný význam kultury ve výuce jazyků …víceAbstract:
This Master's Diploma Thesis deals with the analysis of textbooks with a special focus on the cultural aspects in teaching Italian language. It analyzes various teaching materials which are used in the language schools and the aim is to evaluate if those books could be part of the secondary school curriculum. In the theoretical part, the concept of culture is introduced together with its role in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fcjtv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Garajová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství italského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová