Ján Koč

Diplomová práce

Marketingová komunikácia vo farmaceutickom priemysle

Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anotace:
Účelem diplomové práce je v teoretické části představit atributy marketingové komunikace v rámci farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřená na vztahy mezi farmaceutickou branží a lékařskou veřejností, včetně etických aspektů reklamy v prostředí České republiky s důrazem na dodržování etických principů.
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to introduce attributes of marketing communication in the area of pharmaceutical industry in the theoretical part. Practical part is focused on relationships between pharmaceutical branch and medical community, including ethical aspects of promotion in the Czech Republic with emphasis on keeping ethical principles.
Abstract:
Účelom diplomovej práce je v teoretickej časti predstaviť atribúty marketingovej komunikácie v rámci farmaceutického priemyslu. Praktická časť je zameraná na vzťahy medzi farmaceutickou branžou a lekárskou verejnosťou, vrátane etických aspektov reklamy v prostredí Českej republiky s dôrazom na dodržiavanie etických princípov.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Ondřej Lešetický
  • Oponent: Daniela Kandilaki

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27652

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management