Bc. Kristýna Ševčíková

Diplomová práce

Kartografie mysli: vstupní představy vybraného ročníku studujících Zeměpis se zaměřením na vzdělávání na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity

Cartography of the Mind: Freshmen's Perceptions of Geography and Teaching in the program Geography for Education at the Faculty of Education, Masaryk University
Anotace:
Nastupující studující do programu Zeměpis se zaměřením na vzdělávání mohou mít rozmanité představy, očekávání a potřeby. Cílem diplomové práce je za pomoci dotazování zjistit, s jakými subjektivními učitelskými představami a představami o oboru geografie přicházejí. Téma rámuji do teorie identity, konkrétně učitelské a oborové identity. Ta mi umožňuje pohlížet na respondenty/respondentky z hlediska …více
Abstract:
Freshmen in the program Geography for Education can have diverse perceptions, expectations, and needs. The aim of the thesis is to determine, through questioning, what subjective teaching perceptions and perceptions of the geography field they come with. I frame the topic within the theory of identity, specifically teacher and field identity, which allows me to view respondents in terms of their professional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta