Natálie Šourková

Master's thesis

Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí)

Attitude of visitors of a destination to certified regional products (Polabí region)
Abstract:
Cílem diplomové práce je charakterizovat vztah návštěvníků regionu Polabí a obecně potenciálních spotřebitelů k certifikovaným regionálním produktům, které získaly značku v rámci systému značení pod záštitou Asociace regionálních značek. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje cestovní ruch ve vztahu k regionu, jeho přínosy i dopady a seznamuje čtenáře s problematikou …more
Abstract:
The aim of the thesis is to describe the attitude of the region Polabí visitors and the potential consumers generally towards the certified regional products which were branded within the system under the patronage of Association of Regional Brands. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines tourism in relation to region, it's benefits and impacts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2015
  • Supervisor: Liběna Jarolímková
  • Reader: Jana Valentová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44468