Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí) – Natálie Šourková
Natálie Šourková
Master's thesis
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí)
Attitude of visitors of a destination to certified regional products (Polabí region)
Abstract:
Cílem diplomové práce je charakterizovat vztah návštěvníků regionu Polabí a obecně potenciálních spotřebitelů k certifikovaným regionálním produktům, které získaly značku v rámci systému značení pod záštitou Asociace regionálních značek. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje cestovní ruch ve vztahu k regionu, jeho přínosy i dopady a seznamuje čtenáře s problematikou …moreAbstract:
The aim of the thesis is to describe the attitude of the region Polabí visitors and the potential consumers generally towards the certified regional products which were branded within the system under the patronage of Association of Regional Brands. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines tourism in relation to region, it's benefits and impacts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44468
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2015
- Supervisor: Liběna Jarolímková
- Reader: Jana Valentová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44468
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Regionální produkty a jejich vztah k tradičním odvětvím průmyslu v regionech Česka
Lucie BROUMOVÁ -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Pardubicko)
Lucie Vápeníková -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Krušnohoří)
Petra Kubatíková -
Community based product – metodika tvorby produktu, specifika, case study
Anna Tichá -
Udržitelný cestovní ruch z perspektivy cestovních kanceláří
Jana Bartová -
Udržitelný cestovní ruch
Jakub Tesař