Bc. Roman Kašpar

Master's thesis

Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu

Business Competitiveness Enhancing through Marketing Mix Innovation
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zvyšování konkurenceschopnosti společnosti ABC, s. r. o., prostřednictvím návrhu inovací jednotlivých složek marketingového mixu. Předmětem podnikatelské činnosti firmy je poskytování služeb nezávislého, neautorizovaného autoservisu. Práce podrobně analyzuje vnější a vnitřní prostředí podniku a na základě výstupů jsou vypracována doporučení a možné inovace marketingového …more
Abstract:
This Diploma Thesis is focused on enchancing the competitiveness of ABC Ltd. via a proposal for separate components of the marketing mix. The line of business of the company is to provide an independent and unauthorized Car Repair Shop. This Thesis describes, with detailed analysis, the external and internal business environment and the results are drawn up recommendations and possible innovation of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lubomír Odehnal, DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting