Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu – Bc. Roman Kašpar
Bc. Roman Kašpar
Master's thesis
Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu
Business Competitiveness Enhancing through Marketing Mix Innovation
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zvyšování konkurenceschopnosti společnosti ABC, s. r. o., prostřednictvím návrhu inovací jednotlivých složek marketingového mixu. Předmětem podnikatelské činnosti firmy je poskytování služeb nezávislého, neautorizovaného autoservisu. Práce podrobně analyzuje vnější a vnitřní prostředí podniku a na základě výstupů jsou vypracována doporučení a možné inovace marketingového …moreAbstract:
This Diploma Thesis is focused on enchancing the competitiveness of ABC Ltd. via a proposal for separate components of the marketing mix. The line of business of the company is to provide an independent and unauthorized Car Repair Shop. This Thesis describes, with detailed analysis, the external and internal business environment and the results are drawn up recommendations and possible innovation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ao5nt/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Lubomír Odehnal, DiS.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Zvyšování výkonnosti podniku pomocí metody Balanced Scorecard
Petr Krajsa -
Implementace metody Balanced Scorecard ve vybraném podniku
Sabina Blažková -
Improving Competitiveness for ABC HR Consulting Company Through The Application of The Balanced Scorecard
Anh Hoang Quach -
Využití metody Balanced Scorecard při strategickém řízení obchodní společnosti
Dominik Rejchrt -
Balanced scorecard jako nástroj hodnocení konkurenceschopnosti podniku
Karolina Pavlíková -
Správa a řízení podniku a jejich dopad na konkurenceschopnost
Pavla Filipovská -
Implementace metody Balanced Scorecard ve vybraném podniku
Zuzana Rysová -
Projekt implementace konceptu Balanced Scorecard do řízení společnosti Zálesí, a.s.
Jiří SOVIŠ